gul2704 Kızlar bebeğim 3 aylık emzigine yüzüne uyurken vuruyor surekli sert gene sürekli elini tutuyorum neden yapar bunu 😔
gul2704 yanaklibebek evet biraz sert vuruyor genelde uykuya dalamadiginda yapıyor onu fark ettim sinirli bı bebek zaten oğlum
yanaklibebek gul2704 sen yinede elini tutma sesler çıkar dikkatini çeksin, ninni açabilirsin veya beyaz gürültü olabilir İlahi olabilir İnşirah suresi olabilir
gul2704 yanaklibebek beyaz gürültü dinleyen bebekler dış dünyaya adapte olamiyormus onu dinletmiyorum artık ama diğerlerini denerim
yanaklibebek gul2704 ayyy nerden çıkıyor böyle şeyler 😂 arkadaşım her gün dinletti sabah akşam gayette farkında 😂 benimki sevmedi ben açamadım çok fazla ama bir kaç kere kurtarıcım da oldu
Deletedmom_121 Benim bebeğimi görsen bi de 😂😂 kendini keşfedıyor huysuzluk yapıyor vs şimdi rüzgar esse anne ayy 😂