nisakb 1 buçuk aydır anneyim kimi zaman çok pozitif bazende yorucu günler yaşıyorum. Bebeğimin gülüşü tabiki herşeyi düzeltiyor ama eski benle vedalaşamadım henüz sizde durumlar nasıl
birannebircocukk nisakb dorduncu aya giriş yapan biz, hala alışmadım evet kabul ediyorum sureklu aglıyorum içinizi karartmak için yazmıyorum ama inanın tükenmiş hissediyorum kendimi destek olan kimse yok ve huysuz bir bebegim var 🥹
cahide007 nisakb biz de 1 aylık olduk bugün bazen çok iyi çok sakin güzel ama bazen gerçekten çok yorucu. Yoruluyorum kendme vakit ayıramıyorum eski ben öldü sanki
tugce94 nisakb anne olmak zor ama gülüşü yeteer bazen gülüşünün yetmediği anlar da oluyor 🥲 eski vücudumu eski enerjimi eski düzenimi evimin eskisi gibi derli toplu olmasını eskisi gibi kafam estiğinde istediğimi yapmayı tek başına kalmayi tabi ki çok özlüyorum ozlemenin de çok normal olduğunu düşünüyorum 🧞♀️🥲 çok şükür iyi ki var bebeğim tabi ki onu çok seviyorum iki buçuk aylık.yeni versiyonuma alışmaya çalışıyorum 🤷🏻♀️
nisakb birannebircocukk öyle mi :( bende tek başımayım eşler de bir yere kadar yardım edebiliyor pozitif düşünmeye çalışıyorum:(
nisakb cahide007 doğurunca saçımı kestiricem diyorum vakit bulup gidemedim bebekle kuaföre nasıl gidilir bilmiyorum djjdd 😂
nisakb yanaklibebek Sanırım bende böyle olucam ☺️ benim birde gezmeye rahatıma çok düşkün bir yapım vardı bu beni çok sarstı
cahide007 nisakb saçlarım kalçamdaydı kayınvalidem çocuk olunca bakamassın kestir diye çok ısrar ediyordu her gördüğünde beni söylüyordu bende kestirmiycem diye inatlaşıyordum niye bakamıyım okadar da değil bakan nasıl bakıyor diyordum ama şuan sıfıra vurmak istiyorum birde Antalya da olunca sıcaktan😂
yanaklibebek nisakb ben hala geziyorum, gezmek sıkıntı değil. Eşim de çok yardımcım fakat yine de o önceki rahatlık aklıma gelince gözlerim doluyor 🥹
nisakb tugce94 tek başına kahve içmek bile çok değerliymişş 🥹doğumun acılarından kurtulup psikolojik sıkıntıların içine düştük ama alışıcaz illa ki bir gün 🙏
mnkcvcv nisakb 3 aylık olduk bazen çok güzel bazen ise çok yorucu kafayı sıyıracak gibi oluyorum ama onun bir gülüşü herşeyi unutturuyor sadece eski beni bazen çok özlüyorum bazı zamanlar yasta gibi oluyorum
beren_ecem Bazen sadece ona bakıp düşünüyorum ben bunu nasıl büyütücem diye annem yakında değil. Bazen ona bakarak sadece ağlıyorum. Sonra bi gülüyo bana bakıyo hepsi geçiyor bu seferde öyle düşündüğüm için vicdan yapıyorum. Annelik delilik gerçekten çok zor ona yetemediğimi düşünüyorum çoğu zaman bakalım ben ne zaman alışacagım… psikolojim bozulmuş gibi hissediyorum lohusalık beni baya etkiledi sanırım:((
nisakb beren_ecem Anne olduğum ilk gün eşim uyuyordu kimse yoktu annem vs bebeğim ağladı uyandım dikişlerim acıyor sütüm az .. aynı şeyler düşündüm “nasıl büyütecem nasıl yeticem” sizi çok iyi anlıyorum hepsi geçecek inanıyorum 💕
mucizem24 nisakb gerçekten çok zormuş annelik.. 6 yıl hasretini çektim oğlumu 2. Tedavide aldım kucağıma hamd olsun Rabbime ama asla hicbisey eskisi olmayacak biliyorum oğlum 5 aylık onun canı sağolsun yeter ki ilk doğduğunda 2 ay hastanede yattı 20 günlükken ameliyat oldu yoğun bakımda kaldı 46 gün çocuk servisinde yattı ve ben eve geldikten sonra dedim ki evde bebek bakmak ne kolaymış şükürler olsuun…😢❤️ o hastane odasında neler yaşadık. Bu Bi süreç daha çok çok taze❤️ zamanla siz bebeğe bebekte size adapte olacak yeter ki sağlıkla yanınızda olsun evladınız sevgiler🙏🏻🌸
nisakb mucizem24 çok haklısınız daha zorunu görmeden elimizdekinin kıymetini bilmiyoruz bazen 🥲 bebeğiniz sağlıkla büyüsün inşallah 💕
Usnac1995 nisakb Valla bazen gülüşü herşeyi düzeltmiyor o aylarda, gerçekçi olmak lazım 😂 beni krize sokup 2 dk sonra gülüyordu ama gülemiyordum
nisakb Usnac1995 Ben yalandan da olsa gülüyorum yazık ya sjfjkdd 😂 tuvaletini yapana kadar kıyameti koparıp yaptıktan sonra gülüyor hiç bişey olmamış gibi 😭
Usnac1995 nisakb Gerçekten derdi varsa tamam ama bazen sanki gereksiz ağlıyolar, uykun oluyor, ağrın oluyor, o an gözüm bebek falan görmezdi valla ya. Deliriyodum. Çok şükür zaman geçtikçe adapte oldum, şuan 22 aylık oldu bile benim en yakın arkadaşım 😍
nisakb Usnac1995 Sağlıkla büyüsünler, darısı başıma ☺️ sanırım rahatlamaya başlanılan zamanlar sizin bulunduğunuz aylarda oluyor 2 yaş gibi ☺️