Aysusen 1 ay önce kazıdım. O kadar rahatladım ki anlatamam size :) Şuan da şampuanımı değiştirdim, tabi kan değerlerime baktırdım. D vitaminim eksikmiş ilaç kullanıyorum, bide guatrdan şüpheleniyorlar 3 Hafta sonra falan da o netleşecek ona göre ilaca başlıcam galiba bilmiyorum. Ama felaket dökülüyordu benimde. Bebeğim doğduktan sonra başladı 4.5 ay dayandım sonra kazıdım.