Denizinannes1 Mihraogeday doğum tarihi 3 aralık mı 😍 İyi çok şükür idare ediyoruz emekliyemedik hala ama sürtünme gücüyle ışınlanıyoruz adeta😂 desteksiz oturabiliyor ve ek gıda işte çoğu şeyi yemiyor😭 sizde nasıl çok yazmışım 😁
Mihraogeday Denizinannes1 bizimde 4 aralik bizde emeklemiyoruz sürünmeye çalışıyoruz ek gida ile hiç aramız yok ve hiç dışımız de yok ama bol bol salya ve dış sancılarımız var🤣 ama çok şükür iyiyiz
Denizinannes1 Mihraogeday oyyy çıkar bir an önce inşallah bizim 3 dişimiz var ne kadar geç o kadar iyi bence😂