yasoyy canım kasıklada verdim almıyor ki ,ya bide kafamı su karistiriyo içen her bebekte isede yaramiyomus, yani benim şuan asıl amacım kendi sütümü içirmek çünkü sagdigim sütü biberondan içmek istemiyo ise gidicem mecbur. Yani mama yüzünden biberondan soğusun istemiyorum