Hanımlar banyomda dolabın üstünde ters çevrili tabure vardı kuş ona yuva yaptı bebekler doğdu uçmuyolar ama baya büyüdüler.Bende burda biri yazmış bit basmış komşusunun banyosunu galiba.Banyonun camı içeri doğru açılıyo.Bende bugün baktım içinde küçük küçük bişeyler geziyodu.Bit basar diye korkumdan camın üstüne koydum.Çok pişmanım.Ödüm kopuyo bişey olur diye tekrar yerine koydum ama anne güvercin gelir mi bi daha .Çok korkuyorum hem yavrulara bişey olur hem de günah işledim diye.Tekrar gelir mi ya da bişey olur mu