10 aylık gözü çapaklandı beyaz kısmı kızarık arada gözünü kaşıyor, uykusunda da çok kaşıyor bu yüzden uyanır mı ? Daha önce de olmuştu antibiyotikli damla kullanmıştık geçmişti tekrarladı sanırım. Ama gece çok uyandı yüzünü kaşıyor hep kaşıntı yapar mı