Minkkelebekk Kızlar merhaba 23 gün oldu sezeryan olalı sivilce gibi sertlik var dikişimin hemen üstünde acıyor hareket edince böyle birşey yaşadınız mı
Selennnnnn Minkkelebekk Evet canım 2 buçuk yıl olcak iz bile çok az kaldı o kabarıklık çok daha erken geçiyor benimde sinirimi bozuyordu iç çamaşırı üstüne geldiği değişik his bırakıyordu gıcık oluyordum
Minkkelebekk Selennnnnn inşallah benimde hızlı bir şekilde geçer bir de dikişlerinizde beyaz ip görünüyor muydu beyaz içerden gelen ip gözüküyor 2 yerden eşim normal diyor ama ben tedirginim