oznrtpkr Merhaba hanımlar 4 aylık bebeğim bugün kafa ulturasonumuzda beyinde sıvı birikmesi var dediler tomografi çekildi ordada sıvı gözüktü beyninde 1 ay sonra tekrar bakılacak sıvıda artma var mı diye başından böyle bi olay geçen var mi acaba çok tedirginim
birannebircocukk oznrtpkr selamlar oncelıkle cok gecmıs olsun acil şifalar dilerim, bu durumu ya da sıvı birikmesini neyden ötürü istedi doktor dört aylıkken olması gereken bir muayne miymiş ya da şikayetınız neydi huzursuz aglamalar mı,
livanurvealpinannesi61 oznrtpkr kuzenim de vardı ameliyat oldu cihaz takıldı başına. Diğer kuzenimin bebeğinde vardı ameliyat oldu oda hemde 11 kez. Geçmiş olsun bu arada.
oznrtpkr birannebircocukk hemanjiom vardı kafasında onun için ulturason istenmişti şans eseri sıvı olduğunu tespit ettiler ona bakarken yoksa hiç bir şeyi yok gelişimi hareketleride iyi çok şaşkınız
oznrtpkr livanurvealpinannesi61 saolun ama inşallah ameliyat gerektirmez miktari az şuan çoğalmasın diye dua ediyoruz
oznrtpkr ensr merhabalar biz şuan 7 aylığız kontrol altında ama çok şükür sıvıda bi ilerleme yok artık 3 ayda bir kontrolle gidiyoruz tedbir amaçlı ilerleyen zamanlarda sıvı kayboladabilir dedi doktorumuz şuan bebeğime bir zararı yok kafa ölçümlerini takıp ediyoruz anormal bi büyümemiz yok çok şükür bizde ilk öğrencimizde çok korktuk strese girdik ne olcak ne yapabiliriz nasıl olur çok endişelendik sakin kalmaya bak çok geçmiş olsun canım inşallah hiç birşeyi çıkmaz miniğin
A2B4 ensr Canım benim eşimin arkadaşının oğluna takıldı ama benim ilk oglumda doğumun yaklsmasina yakin tek taraflı sıvı birikimi oldu fakat doğumdan sonra ultrason la takip edildi duzelmisti bazen duzelii
ensr A2B4 bizde 33 hafta doğduk kuvezden çıkarken yoktu rutın kontrolden ogrendık tomografi de de göründu henüz bişey söylemedi sızınkı ne kadar sürede duzeldı acaba
A2B4 ensr çok ağlar durmyblr kipirdmyblr veya bas çevresi ayindan büyük olblr ilk nasıl tanı koydu doktrunuz