Hayatgaripmis merhaba ne yaptınız . Benımde 9 ay oldu hala geliyor dün ultroson cekıldı süt kanallarım haka biraz aktifmiş prolıktın 111 cıktı . Dahiliyeci emar dedi istanbulda kendi dogum doktoruma yazdım oda emara gerek yok dedi bi ilaç söyledi 2 gğn kullan dedi daha baslayamadım . Kadınlar klubunde 17 senedir gelem bile okudum