ravzanurr Aşırı kusma ve az kilo alımı şikayetiyle gastroenteroloji bölümüne yönlendirdi doktorumuz 3bucuk aylık kızım. O doktor da Bebelac alerji mamasi yazdı. Kullanan memnun olan veya olmayan var mı, tadına baktım çok kötü 🤦🏼
ravzanurr ravzanurr mide suyunu çıkartarak kustu azonce kızım çok rahatsız oldu nedendir, uykuya geçmeden normal mamadan yaptım rahat uyusun diye
Rujbinmayda Ben daha bugün başladım benimkide şeffaf kustu ama devam ediyorum. İleri hidrolize edilmiş olanı verdi doktorum. Benim içinde diyet dedi . Çok ağlama var çok napıcam bilmiyorum yüzünde alerji oldu