Hala ayakta sallanarak uyuyor o kadar inatçı ki anlatamam uykudan gözleri kapansa dahi asla kendi uyumuyor yanına yatıyorum yine uyumuyor sürekli kaçma peşinde kaç kez denedim başarılı olamadım uykusu oluyor belli kıpkırmızı gözleri ovuşturup duruyor tamam diyorum uyuyacak yok valla uyumuyor ayağımda sallıyorum onda da uykusu olmasına rağmen 1 saat sallıyorum o bir saat içinde kaç kere saniyede uyanıp uyanıyor bilmiyorum nasıl aşacağım bu durumu çok merak ediyorum en azından uykusu çok olduğunda yatağında yatsa bende ninni söylesem pış pış yapsam öyle uyusa yine razıyım artık uyuturken su içinde kalıyorum sosyal medya da görüyorum maşallah vallahi çocukları beşiğe bi koyuyorlar kendi kendine uyuyor bizimki uykudan ayakta zor duruyor yine de bana mısın demiyor bu arada gündüz tek uyku yapıyor öğlen 1.5 saat uyuyor ona rağmen gece uyumuyor yoruluyor da yani gün içinde