Kizlar merhaba bebegimin 3 ayina 5 gun var gecen hafta baya bi somon rengi lekelenme olunce idrar testi verdim lokosit olunca igne vuruldu 5gun boyunca sonra 6. Gun idrar testi verdim tertemiz cikti ben de tekrarlamasin diye gunluk su miktarini arttirdim ve 2-3 saatte bir verdigim 90cclik mamayi 120ccye cikarttim ama bugun iki kez bezince mercimek tanesi kadar somon renginde turuncumsu leke oldu idrar testi pazartesi temizdi yani tekrarlamis olanilir mi enfeksiyon hani doymuyor desem bugun doyduguna %100 eminim sivi alimi iyiydi yani cok kafama takildi