uykucukoalaa Oğlum uyurken aşırı terliyor yani atletle yatirmama rağmen sırılsıklam gerçekten kafamaa çok takılıyor bı çözümü var mıdır ve atletsiz yatirsam sadece bezle üşütür mu 🥺 sırtına bez de koysam yok yani her türlü ıslak alıyorum
tubasd uykucukoalaa mendil koyuyorum gece uyurken medili değiştiriyorum ben zibinsiz yatirmiyorum çünkü en azından zıbın teri emiyor
LezizeNine uykucukoalaa çıplak yatırırsan daha çok terler canım atlet en azından çekiyor onu ince bi bez koy sırtına karnına terlerse de o çeksin
ElisaMom_ uykucukoalaa uykuya geçirmeden önce banyo yaptırıyormusunuz,benim kızımda gece çok terliyor bende akşam uyutmadan önce mutlaka banyo yaptırıyorum terlemiyor bide yatağının etrafında peluş oyuncak uyku arkadaşı falanda birakmiyorum ondan da sicaklayip terliyorlar
Zeliff uykucukoalaa kızımda öyle doğduğundan beri üç yaşında şuan. Kan değerlerinde sıkıntı yok babasına çekmiş galiba uyurken terliyorlar. Uyanınca vaktim varsa banyo yaptırıyorum yoksa üzerini değişip işim bitince yaptırıyorum şükür o yüzden hasta olmadı hiç.
Elifffko Benım kızımda oyle. Ve degısıyorum ılk saat içinde hemen su gibi resmen. İlerleyen saatlerdede degısıyorum yani 3 kere en az
uykucukoalaa Elifffko evet ya bizimki de öyle 2 yaşında ilk defa bu sene uyurken bu kadar terledigini gördüm normal mi değil mi diye de kafama takıldı
uykucukoalaa tubasd ağız mendillerinden mi koyuyosunuz acaba ondan yok bende ama başka ne koyabilirim ya
uykucukoalaa LezizeNine ay çok zor ya gece de çok uyanmadigi için öyle üstünde kaliyo uyansa zaten degisiyorum kafama çok takıldı bu durum
LezizeNine uykucukoalaa gece o seni uyandırırsa su veya tuvalet için o zaman kontrol edip değişirsin ama havalardan mı acaba yoksa normalde de böyle terliyor mu sıcaklar dışında da böyleyse doktora götür canım yok sıcaklardansa sıkıntı yapma biz bile su içinde kalıyoruz gece havalar çok sıcak
uykucukoalaa LezizeNine yok canım kışın böyle olmuyor sicaklardan sanırım ya normalde gün içinde kosturursa terler yani o kadar
uykucukoalaa ElisaMom_ ben uyutmadan önce banyo yaptirmiyorum gün içinde yaptırıyorum hep acaba etki eder mi uyumadan önce yaptırsam rahatsız oluyorum ıslak kalkınca yani üşütür diye korkuyorum en çok da
uykucukoalaa Zeliff ya içimi rahatlattıniz gerçekten kaç gündür düşünüp duruyorum normal mi diye üşütür mu diye gece uyanınca değiştirsem bile nafile yani yine aynı oluyo çok kafama taktım umarım kışın da böyle olmaz
ElisaMom_ momybaby yani illa doktor muayenesi tahlil vs veriyorsunuzdur,ondan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum hem tek belirtisi terleme değildir heralde
suheyla92 uykucukoalaa havasiz mi yattigi oda. Benim oglum da oyleydi vantilatörle yatmaya basladik o kadar terlemiyor artik
uykucukoalaa suheyla92 odası evet diğer odalara göre daha küçük olduğu için sıcak oluyor camını açsam da hiç etki etmiyor maalesef
suheyla92 uykucukoalaa bi vantilatör koyun odasina hem daha rahat ve uzun uyur hem terlemez. Carpar diye endiselenmeyin bu sekilde terleyip bogulmasi daha zararli. Benim yatagimin yaninda bebegimin yatagi ayak ucumuzda vantilator var donuyo surekli en dusuk ayarda. Urperdigimi hissedersem tek kat carsaftan diktigimiz torba tulumu var ona geçiriyorum cocugu cok rahat uyuyor sirti kafasi kupkuru. Bizim oda 30 31 derece bu arada serin zannetmeyin.
ElisaMom_ uykucukoalaa mesela hemen banyo sonrası uyutmayin ben uykusundan tam yarım saat önce yıkıyorum çok iyi geliyor bence bir günde öyle deneyin