iki_prens_annesi_ Oğlum Nisan 2020 doğumlu bugün gittim alırız büyük ihtimalle dediler ama gidebilir mi küçük mü bi sene daha mı beklese diyorum çok istekli ama gidince napar bilemiyorum
iki_prens_annesi_ iki_prens_annesi_ yok mu çocuğunu gönderen ilk defa göndermek isteyen veya tecrübeli anneler
AnnaKurt iki_prens_annesi_ Benimki de 2020 Nisan doğumlu ama e devlette yaşı kayda uygun değildir diyor
Damla93 iki_prens_annesi_ eylülde zaten 4 buçuk yaş olucak gayet güzel gider hem arkadaşları olur sosyalleşir bence benimde oğlum aynı yıl ve ay doğumlu biz bu sene yazıldık
Annesi23 iki_prens_annesi_ benim kızım Mayıs 2020 doğumlu geçen yıl bile gitti bu yıl yine gidecek bence kesinlikle gönderin biz çok faydasını gördük
Damla93 AnnaKurt öyle yazsada devlet okulları kayıt yapıyor evinize en yakın olan yerde bilginiz olsun
iki_prens_annesi_ AnnaKurt bizimde öyle yazıyordu ama alınıyormuş sabahçı olur dediler sabah 8 12ymiş sanırım ama oğlum günde 9 10 civarı kalkar biraz düşündürdü
iki_prens_annesi_ Damla93 bizde yazıldık beni düşündüren şey sabah 8 12ymiş yada 1 de olabilir sabah genelde 9 10 arası kalkıyor bide kardeşi var kışın nasıl yaparız bilemedim ama çok istekli hadi okula gidelim diyip duruyor
Yavuzseliminannesii Benim oğlumda ağustos 2020 li geçen yıl özele gitti tam gün bu yıl devlete gidecek yazdırdık yarım gün
iki_prens_annesi_ AnnaKurt ben alışma süreci açısından yarım günü daha doğru buluyorum açıkçası bi anda anneden tam gün ayrı kalması banada onada iyi gelmez bide kardeşi var hani onu bırakıp kardeşiyle eğleniyoruz sanır belki