Atlasbaby01_ Kendinden küçük veya kendi yaşıtı olan cocuklara asla tahammülü yok sürekli saldırma modunda evde, parkta; oyuncaklarını da asla paylaşmıyor. Büyüklerle sorun yok ama bu vurma olayını nasıl halledeceğim bilmiyorum 😢
Havuclukek11 Atlasbaby01_ benim oğlumda önceden herkesle paylaşıyordu. Ama parka sık gitmeye başlayınca kimse oyuncağını onla paylaşmıyor veya kötü davranıyorlar. Oğlumda da son zamanlarda horçınlık ve paylaşmama durumu başladı. Sizde de diğer yaşıtlarından görüyor ve uyguluyor olabilir. Halen bize vurma huyu var. Biraz parka çoçuklarda daha az olduğu zaman gitmeye çalışıyorum ben çözümü öyle buldum. Şimdi yine eskisi gibi paylaşıyor inatlaşmaşsa.
Atlasbaby01_ Havuclukek11 haklısınız aslında daha küçükken başka cocuklardan gördüklerini şimdi açığa çıkarıp uygulamaya başladı. Bi yandan cocuklarla oynayıp sosyal olsun istiyorum diğer yandan dediğiniz gibi cocukların olmadıgı ortamlarda daha rahat ediyorum 😢