S_x_w yok biz cocuk doktoruna götürdük bagirsak filmi çekildi fiziksel sorun yok dendi sonra çocuk psikoloğu gördü ergoterapist görmeli dedi 2 ayrı ergo terapisti götürdüm 5 6 ay ama gram ilerleme olmadı şimdi krwsw başladı 1 ay olacak ama hala aynı herseyi de yemiyor hep kuru yiyor biraz ama geliyor yani kendi ben tutmak istyrm diyor