asyasener ben geçen yıl bu ay doğum yaptım.hava çook sıcakdı.20gün sonra falan su teklif ettik,istemedi içmedi.ama 40 çıktığında da yine çok sıcaklar vardı,o zaman 5-10ml kadar içti başka içmedi.ara ara yokluyordum,ihtiyacı olunca içiyordu.bence aşırı sıcak zamanlarda vermek lazım.ihtiyacı olursa içecek