Göbeğinizi sardınız mı anneler yoksa kendi kendine indi mi ? Ben bir hafta oldu hala sarmadım gören niye sarmıyorsun göbeğin kalır diyo ama sarınca rahat edemiyorum . Altta çok fazla dikisim var onlar dökülünce spor yapmayı düşünüyorum biraz biraz sizler neler yaptınız?