ozqbr canım benim bebeğimde gazlıydı kolik değildi ama arada gaz sancısı oluyordu bizde doktor tavsiyesiyle sallamaya başladık şuan 5 ayına kadar salladım kaynanamlarda kalıyordum yazın eve indikten sonra bir iki gün yine salladım baktım bırakınca uyanıyor kendi kendine uyur mu diye denemek istedim karyolasına koydum emziğini verdim hiç yanına girmedim ağlamadığı sürece bi baktım uyumuş şuan 7 aylığız kendi kendine uyuyor hep bu ara hasta sadece beni yanında istiyor yanına uzanıyorum uyuyor uyuyunca kalkıyorum ben o devam ediyor gece kendi uyuyor bi dene istersen sen de