ozqbr emzik kullanıyor musunuz? Emzik desteğiyle sallanmayı bıraktık biz. Bende hep sallıyordum başka türlü uyumuyordu bütün gün işlerim kalıyordu ayağımda sallıyordum indirincede uyanıyordu. İlk üç ay alışkanlık kazanmazmış merak etmeyin geç kalmadınız sallanmayı bırakmak İçin :) ben Uykusu iyice gelene kadar bekliyorum uyku moduna geçmek için. Oyun halısında yoruluyor biraz sonra doyuruyorum seviyorum yoruyorum onu iyice uykusu gelince uyku moduna geçiyoruz pusetine yatırıyorum emziğini veriyorum biraz çıkarmaya çalışıyor elimle tutuyorum emziği pşşşş pşşşş yapıyorum göğsüne pat pat yapıyordum ilk sallanmayı bırakırken ama artık gerek kalmıyor o şekilde uyuyor. İlk denediğimde uyması 20dkkaya yakın sürdü artık 10 dakikada filan hemen hemen uyuyor . Bu arada uyku müziklerinide deneyebilirsiniz karnını duyurun gazını çıkarın biraz oynayın uykusu geldiğini anlıyorsunuzdur zaten ondan sonra ona uyku modu olduğunu anlayacağı bi rutin oluşturun mesela müziğini açın emziği verin pşş pşş yapın öyle öyle onu uykuyla bağdaştırır. İlk başlarda hafif sallayarakta destekleyebilirsniz. Bu arada bir iki buçuk aylıkken başladık şimd üç aylığız