yanaklibebek oncelikle bu bir diyet degil :) ben zaten saglikli besleniyordum. sut urunleri tuketmiyorum. paketli gida yemiyorum. her gun kuruyemisimi yerim. bakliyatimi yerim. karabugday patlagini yemegin yaninda yiyorum yazdim zaten. buradan sağlıksız oldugu kanisina varmanız zaten okudugunu anlamama ibaresi.
asıl olay şu, karabugday, bugdayin saglikli tarafi. glutensiz ustelik. ve inanilmaz tok tutuyor. boylece doymak için fazlaca ekmek ve yemek yeme ihtiyaci en aza iniyor. beyaz un yenmedigi icinde hem karbonhidrat ve gluten den uzak durulmus oluyor. denklem basit