Bebeğim sürekli sıkılma ve sinirlenme anlarında kafasını yere oyuncağa veya bana vuruyor. İyice sıkıldım bırakmıyor ve dozunu gitgide artırmaya başladı. Acıtma noktasına geldi yavaş vuruyor daha sonra hızlanıyor acıtıp ağlamaya başlıyor. Doktorlarda dahil kimseden de ne yapmam konusunda net bir cevap alamadım. Sizler nasıl bıraktırdınız??