neolmusyaani Bugün 1 yaş asisini yaptırdım bebeğimin. Ateşi çıktı biraz, calpol verdim sürekli ağlıyor biliyorm şu an hasta gibi aşıdan dolayı zaten. Ne zamn gecer aşının etkisi acaba
Prensesin_Annesi_ neolmusyaani 2-3 gün huzursuzluk oluyor diye biliyorum ama ateşde 2-3 gün mü sürüyor bilmiyorum
neolmusyaani Prensesin_Annesi_ üzerine hiç bir şey giydirmeyem ince bi şey örtsem olur mu acaba yani sıkıntı olur mu sadece bezle uyumasi