Canyavrum teşekkür ederiz sagolun 🙏❤️ aslında öyle özel olarak yaptığım birşey yok, mama kullanmadı 21 Ay anne sütü aldı, sonrasında inek sütüne hiç başlamadım ama ek gıdaya başladığından beri hep kendim yoğurt mayalayip her gün bir su bardağı kadar yediriyorum onun etkisi olmuş olabilir. Peynir yemez kefir içmez bizimki de. Kahvaltı 2 sabah güzel yerse 3 sabah yemez mesela. Öğlenleri çorba akşamları evde ne yemek pişerse onu yer. Öyle beslenme konusunda şu organik olmalı bu şöyle olmalı diye takıntım olmadı hiç aç kalmasın karnı doysun diye besledim yani hep 🙂 bir de etkisj var mıdır bilmiyorum ama hala d vitamini kullanıyoruz ve de balık yağı kullanıyoruz takviye olarak 🙏❤️