Merhaba arkadaşlar. Kızım 9 aylık olmak üzere. Bebeğime ek gıda olarak Sabah kahvaltısı öğle yemeği ve ara öğün veriyorum, günde 2-3 sefer de formül mama içiyor. Günde 100-150 ml civarı su da içiyor ve ara öğününde mutlaka yoğurtlu yulaflı ya da meyveli yani lifli gıdalar veriyorum buna rağmen aşırı derecede kabız oluyor. Öğünlerinde 1 çay bardağını geçmiyoruz yani fazla yemek de yedirmiyorum ama buna rağmen kabızlığı çözülmedi. Her gün ya da iki günde bir kaka yapıyor ama çok zorlanarak ve katı şekilde yapıyor hep ağlayarak yapıyor altını açmama ya da yardımcı olmama izin vermiyor. Pişiği alerjisi vs de yok. Bu durum geçici mi ya da bağırsak tembelliği falan olabilir mi ilaç mı kullanmalıyım? Tecrübesi olan anneler yazarsa çok memnun olurum. Sevgiler🌸