momandboy Çatlak tedavisi yaptırmadım fakat bugün lipoliz yaptırdım gobegim vardı biraz yağların kırılması için lipoliz iğnesi yaptırdım daha önce de yaptırmıştım ve aynı yerde iğne yaptırdım çok da etkisini gördüğüm bir şey dudak dolgusu da yaptırdım bugün gözaltıım ışıltı attırdım yaptırdigim yerde sultan hanım var o çok güzel ilgileniyor ve insanın neye ihtiyacı olduğunu daha iyi biliyor o yüzden onun ellerine kendimi bıraktığım zaman sonucum da aynı şekilde güzel oluyor