2,5 aylık oğlum var sürekli yukarı bakıyor etrafı da gözlemliyor ama genelde hep yukarı doğru bakıyor kafasını düzeltiyorum sürekli insanlara anormal geliyor niye yukarı bakıyor diye ben de normal etrafı keşfediyor diyorum sebebi nedir zamanla geçiyor mu