Merhaba kızlar eylülde 4 yaşına girecek kızım tuvalet eğitimi cok zorlu geçiyor inatla yapmıyor tuvalete gitmek istemiyor lazımlık aldım ona gidip oturuyor ama asla yapmadı 1 kere bile kreşe göndermeyi düşünüyorum ama bu sene gidemeyecek gibi bezli almıyorlar tecrübeli anneler siz bu süreci nasıl geçirdiniz gerçekten çok yoruldum psikolojim bozuldu artk. Çocugu 4,5 yaşına kadar bez kullanan var mı neler yaşadınız