Mrhaba 3 aylık bir bebisim var hamileyken kan sulandırıcı aspirin ve tansiyon yüksekliği yüzünden alfamet kullandım sürekli kan değerlerim düşüktü ama bebeğimin başı sürekli 3 hafta önde gidiyordu bu yüzden sezeryan olmak zorunda kaldım bebeğim şuan 3 aylık ve yüz üstü koyunca kaldirmiyo ve kucağımda sadece bir iki saniye tek duruyo sonra dusuyo kafası ya öne doğru yada arkaaya dusuyo kafası motor becelrileri yok denecek kadar az bir şey versem eline kavramaz elleri sürekli yumruk ve içe doğru bükük duruyo bazen ellerinde sorunlu var diyorum ama uyurken normal duruyo oyuncak gostersem dikkatini çekmiyor bana bakiyo takip ediyo guluyo arada ama bir yere odakalndimi öylece kaliyo eşime çevreme söylesem sen abartiyosun diyor ama ben bebeğimi biliyorum kızım da var dört yaşında o gayet iyiydi ama insan her çocukta Ayri bir cahillik yasiyomus sizce napim yada başına gelen varmı düşünmekten panik atak hastası oldum egzama deseniz yüzümde egzama oldu sıkıntıdan