Merhaba kızım 2 ay 10 günlük bugün üç tane aşı oldu verem zatürre ve bitane daha vardı ne olduğunu unuttum. Aşıları buran ebe ateş olmaz olursa hastaneye götürün dedi ateş düşürücü vermeyin dedi 38 oldu ateşi bide uyurken inliyor gibi sesler çıkarıyor aşıdan sonra da çok halsiz normalde çok ağlayan bebek ama aşıdan sonra çok sakin hiç ağlamıyor uyuklama modunda hep daha önceden kendi doktorumuz tylol ateş şurubu verdi 1 aylık aşısında ateş çıkarsa çok az ver dedi bunda versem ne olur ebe neden verme dedi anlamadım sizde de bu belirtiler oldu mu ateşi şuan 38