3 gündür thickener ve gastrotuss baby şuruba başladık. Günde 3 öğün ek gıda öncesi şurubu, mamalarıyla da thickener ı kullanıyorum. Dün de bu günde öğlen thickenerla hazırladığım mamanın tamamını içer içmez kustu normal düzeyde bi kusma değil biberonun tamamını çıkardı geri.
3-4 saatte bir öğün araları. Kahvaltısını 8:30 da yapmıştı 11:30 da mamasını içirdim biberonu bıraktım direk öğürüp hepsini çıkardı. Günün diğer saatlerinde içiyor sorun yok ama iki gündür öğlen içtiği mamayı tamamen kusuyor. Thickener kullananlar böyle bişeyle karşılaştınız mı? Sorunun kaynağını bulmaya çalışıyorum. (Doktorumuza ulaşamadım. Görüşüp onunda fikrini alıcam)