Ben ikizlerime 2 aylıkken takmaya başladım 15.aya kadar merdeyse her gün taktık. Diş sıkıntımız neredeyse hiç olmadı. En son oğlum koparınca çıkardım ama gece hiç
Takmadım ne olur ne olmaz diye. Önemli olan niyettir belki işe yarar denemekten zarar gelir mi:)