sry03 6 ay 1 haftalık bebeğim ek gıdaya başlayalı 3 hafta oldu. 1 haftadır çok sık kaka yapıyor. Geceleri uykusundan uyanıp yapıyor. Ikınarak yapıyor eskisinden farklı olarak. 10 kereyi buluyor. Kaka tahlilinde bir şey çıkmadı. Başına gelen var mı???
vandb sry03 dişle alakalı bir durum olabilir bizdede 5 aylıkken başlamıştı bütün düzenimiz bozulmuştu bir sürü tahlil yaptırdık rengi değişti falan en son alerji doktoruna gittik Bi baktı diş çıkarıyor salya falan arttığı için çoğalıyor
Bebegim38 sry03 alerji de kaka sayısında artış yapıyor. Yoğurtla başladıysanız özellikle ara verip barsakları düzelince yine deneyin. Bazen ek gıdaya yeni başlayınca da kabız ishal durumu oluyor
papatyatanesi 5 ay 3 günlüğüz aynı sorunu yaşıyorum önceden günde 1 kez kaka yapan bebeğim şimdi 6 7 kere yapıyor burada bekleyim bende🫡
papatyatanesi sry03 peki beyazlık var mı benimde elime gelmiyordu ama bembeyazdı doktor diş yerleri oluşmuş dedi
sry03 Bebegim38 sebzelerle başladım sonra yoğurt sonra meyveler. Tadımlar bitti. Doktorumun tavsiyesiyle 2 öğüne geçtim. 2 gündür yoğurt vermiyorum sonuç değişmedi
muno112 Probiyotij verin bagirsakla alakalı bir durumsa çözer hemen. Bizde aynı aylarda çok sık yapıyorduk ve diş çıkardık aşırı salyası akıyor onu yuttugu için kakası çok ve salyamsi gibi oluyordu
sry03 muno112 5 gündür probiyotik veriyorum. Kaka tahlili temiz çıktı. Çok mu besliyorum diye düşünüyorum ya da diş