eda3595 doktorunuz ne dedi bilmiyorum ama kızlarımın doktoru genelde böyle zorlu ağrılı süreçlerde calpol önerir ve illa 39 ateşi bekle demez. Eve geçince ver rahatlasın, ağrısı azalsın der. Sadece ateş düşürücü olarak düşünmeyi bilmiyorum doğru bulmuyorum. Aynı zamanda ağrı kesici özellikleri var. Çocuğum çok huzursuz, sancılı, hareket ederken acı çekiyorsa ilaç vermeyi terim ediyorum. Özellikle geceleri.uyumayan çocuğun direnci daha çok düşer diye düşünüyorum .Takdir doktorunuzun ve sizin 🙏🏻