deletedmom719 dün gittim, oğlum alerjik reaksiyon göstermiş, göz kapakları ve vücudunda kızarık şişlikler olmuştu. Geri kalan bebeklerin hepsi ateş yüzünden gelmişti. Ben de tedirgin oldum açıkçası. Rutin kontrolse götürmeyin derim. Bir dahaki aya gidersiniz. Size ek gıdayla ilgili bilgi verecektir bu kontrolde. Ek gıda yazıp aratın Google’da 🙂 3 gün kuralını uygulayın kafi. Sağlıkocağı da her gidişinizde boy, kilo, baş çevresi ölçmek zorunda zaten.