pinkooo_02 oğlum 4 yaşına girecek 2 ay sonra 13 kilo boyu da 98 cm. 2 yaşında endokrinolojiye gittik kan değerlerine ve çölyak gibi bir kaç hastalık için kan bakıldı, hepsi temiz çıktı biraz demir düşüktü takviye aldık doktor sürekli gece yatmadan muhallebi yedirin dedi şimdi 3 ay sonra kontrolümüz var bakalım değişiklik olmuş mu. Benim kilo ve boy artışında gördüğüm en büyük etken kesinlikle protein 3 öğününde de protein alıyor, çiğ kuruyemişler her an elinin altında karbonhidrat tüketimi çok az doktor da bu şekilde tavsiye etti. Çok yiyen bir çocuk değil bıraksak hiç yemez ancak zorlamıyoruz da yesin diye. Herhangi bir hastalıktan dolayı zayıf olmadığı için çok sıkıntı yapmıyoruz çünkü elbet kilo alacak, boyu uzayacak.