sahrabalam2 onemore eskileri atıyorum ya kızım sağolsun hiç güzel kullanmaz yani ikinci bir çocuğun işine yaramayacağı için atılıyor
sezer2022 onemore sağlam olanları ihh derneğine veriyorum. Ama geçen bayram parkta bi kadın, çocuğunun artık oynamadığı oyuncakları dağıtıyordu 🥰 oğlumada çok güzel bi uçak vermişti
maviev35 Büyük kızımın oyuncaklarını sakladım şimdi küçük kızım oynuyor. Eğer çocuk yapma fikriniz yoksa bağış yapabilirsiniz.
kimbumadam onemore Ayından büyük oyuncak oynatınca eskimiyor :) Zeka kartları falan var bi işte Halı gibi şeyleri de satıyorum