
Bu üründen sipariş vermiştim bi türlü gelmek bilmedi teslimat tarihi geçti bende mesaj attım siparişim nerde diye bugün baktım iade talebi oluşmuş ya da iade edilmiş anlamadım. Neden böyle oldu acaba hergün evdeyim kargonun gelip geri gitmesi imkansız diğer kargolar geliyo?