Zeynep00
bizim sariligimiz tamamen temizlendiginde 2-2.5 ayliktik
ozel bir nedeni yok. Eylul ayinda dogduk. Henuz hava cok sicakti ve ben gunde 2 kez sadece bezle birakarak onunu arkasini 10 dk gunese tutuyordum
duzenli olarak emziriyordum da . Buna ragmen dogumunun ilk haftasi maximum sinira yukselmisti sariligi
panik olmayin,her hafta daha bir yoluna girerek normale ulasacak