mysozclk 6 bucuk aylık 1 ay oldu banyoda yıkmaya başlayalı ama hala Kuvette yıkıyorum fileyle beraber oturarak yıkayım dedım 1 kez cok su yuttu bi daha cesaret edemedim sizler nasıl yıkıyorsunuz hanımlar bu arada fiskiye ıle mi yoksa kovaya su doldurup mu 😂
MnkKrtl mysozclk ben bağdaş kurup kucağıma oturtuyodum yada kucağımda yıkıyodum 😄 şimdi rahatım tabi 21 aylık suya bayılıyo oynuyo o sırada bende onu yıkıyorum ama kafasını yıkarken biraz sorun yaşıyoruz istemiyo
iro mysozclk bende şu mermere filan yapışan oturak varya onlardan var banyoda yapıştırıyorum onda oturuyor fıskiye ile yıkıyorum su yutmasın diye kafasını aşağı eğiyorum o şekilde kafasını yıkıyorum ☺️
mysozclk Lolik onu nerde bulum sürekli işte olur o ben gunduz kendim yaptırırım 😂kucagıma da alırım da oturarak su yutuyor cok kullagına kacar diye de korkuyorum
iro mysozclk yok kız Heryeri açık zaten fıskıyeyi tutunca Heryeri yıkanıyo çıkarken tekrar totosunu yıkıyorum miss😁
Kuzeynepp mysozclk kucagımda yıkıyorum en rahatı. Kovayı ters cevirip oturuyorum kafası dizlermde olucak şekilde yatırıyorum böylece yüzünede su gitmıyor. Birkrre yıkadnız mı rahatlığını görüceksinz.
pozitifanne06 mysozclk 4-5 aylığa kadar bebek küvetinde filede, 5 ay sonrası aynı küvette oturarak, 7 ay sonrası küvette ayakta, şimdi dusakabinde ayakta yere kaydırmaz örtü sererek 😀
ASnowflake mysozclk kovaya su dolduruyorum fıskiyeden korkuyor kucağıma alıyorum kendımle birlikte foşur foşur yıkıyorum
nimetbatu mysozclk önceden filesine uzandırıp kovaya şu doldurup öyle yapıyodum 4 5 keredir banyoda filesinin üstünde duş başlığıyla yıkıyorum suyu yumuşak atıyor başlık öyle saçını yıkarken yatırıyorum öyle yıkıyorum çok şu gelmesin yüzüne diye
heygorl Bence en güvenlisi ve en temizi oturakta yıkamak. Şu önü kilitli olanlar varya 20 aylık hala orada yıkanıyor.
1gulceninannesi mysozclk 6 aya kadar bende filede yıkadım 6 aydan sonra şu vakumlu oturaklar var ya onu duşakabine yapıştırıyorum bende oturuyorum karşısına öyle yıkıyorum. Şuan 16 aylık oldu hala öyle devam, çok rahat oluyor.