Emine7 canım benm bebişin sarılığı çok yüksekti. Gittikçe yükseliyordu. Mamaya basla hemen 2 saatte bir 30 cc mama ver aralarda da ya süt sağ yada emzir dedi. 3 gun sonra da kontrole cagırdı. Geçmezse yatıcak hastanede dedi. Korkudan 3 gun boyunca. Mama, 1 saat sonra sagdıgım süt, 1 saat sonra mama, 1 saat sonra göğsümü, 1 saat sonra tekrar mama. Hep böyle gittim. Geceleri yine devam. Uyku kalmadı. Alarm kuruyodum hep. 24 saat boyunca saatte 1 doyurdum onu. Doktora gittiğimzde maşallah ne güzel beslemişsin test yapmaya gerek yok sarılığı felan kalmamış belli oluyor zaten dedi. Bi oh çekmiştim. Şimdi gunde 4 e düşür mamayı sonra komple kes dedi. 2 gun boyunca da saat sabah 12,6 aksam 12,6 arası verdim. Somra komple kestim. Maşallah suan 4 aylık 3 gunde sarılığı bitmişti yani böylece. :)