nino33 Merhaba kızlar oğlum 11 ay 17 günlük badıllaması çok ıyıdı mama baba nene atta attı ooo Anno anniii rınn falan derdı ama dede ve baba yı unuttu sankı soylemiyor ağlarken anne dıyor o kadar böyle saçma sapan şeyler söylüyor anlamsız heceler kelimeler falan bağırıyor anlaöıuorım normal mı
A2B4 nino33 canım 9 aylık oldu dede,nene,baba,mama babildyrdu 2 ay oldu birakli ypmii… Niye bilmiyorum ama gelişimi çok güzel… 1 yasa kadar beklicm.gerçi arkdsin oğlunda olydi konuşuyor şuan