Canım benim benim bebeğimde 20 günlüklen hastalandı.Hırıltısı vardı sırtında emmıyodu mamada almıyodu.Özel hastaneye götürdüm yatıralım dediler.Bende vakıf kuraba ya götürdüm.Ki zaten evde serum fizyolojik ve otribebeyle çekiyordum.Doktorda aynısını söyledi balgamı çıkaramadığı için hırıltısı var demişti.Devam edin serum fizyolojiyr günde 10/12 çekebilirsin dedi.Devam ettm ve öksürürken hemen kaldırıyordum ters cevirip hafif vuruyordum sırtına ve az az balgam çıkartıyorsdu.Serum fizyolojik ve burun aspiratörü çok işe yarıyor.Ama başlığını nurse sarvey al onunki yumuşak oteibebe sert.