busragunesm Bebeğim elimden bir şeyleri alıyor ama ver dediğimde anlamıyor normal mi değil mi sizce henüz erken mi? Ya da sepetinden oyuncakları boşaltıyor ama içine doldurmuyor sadece dikkatimi çekti
bana1cocukyetti busragunesm kız daha 8 aylık bebek bu zamanla anlayacak, azıcık fırsat tanıyın bebişlere çok normal
Prensesin_Annesi_ busragunesm Tabi ki cok erken kızım 9 aylık oyuncaklarını elime aldığımda elimden alıyor ben tabi ki biraz aşinalık olsun diye banada ver kızım beraber oynayalım falan diyorum ama tabi ki anlamıyor daha
hlmsnvr busragunesm bende düşündum bir an benim ki de aynı böyle yapıyor sonra erken olduğuna karar verdim 😅şimdi iyice rahatladım