Merhaba kızlar öncelikle kızım 1 yıl 11 aylık yaklaşık 5 ay önce bu ek atımlar çıktı kalbimde başta geçer zannettim ama geçmek bilmedi özellikle sabahları uyandığımda tansiyonum düşük ve mutlaka oluyor anlam veremiyorum neden olduğuna evet emziriyorum kızımı ama günde 2 kere falan hadi bilemedin 3 çünkü kesmeye çalışıyorum onun dışında bu korona aşılarından falan korktuğum bir dönem vardı bana bişey olursa Allah korusun evladım ne olur falan diye bi ara çok düşünüyordum ama geçen seneydi yani şuan o gibi bir problemimde yok ama anlamıyorum neden olduğunu tak diyip geçiyor ayrıca doktora da gittim holter takınca çıkmadı nedense ama hala devam ediyor ve ben artık çok sıkıldım bu durumdan İstanbul’a dönünce check up yaptıracağım bilgisi olan başından böyle bir durum geçen varsa söyleyebilir mi