Arkadaşlar merhaba. 3ay 27 günlük bebeğim icin Sağlık ocağının verdiği D vit kullanıyordum. Sonra içeriği ile ilgili şüpheye düştüğüm icin 15 gün kullanmadım. Sanırım denk geldi gaz sancıları azalmıştı. Daha sonra doktoruma temiz içerikli devit sordum . Sağlık ocaklarının verdiği devit 3 e devam etmemi , diğer dvitaminlerinin tarım bakanlığı onaylı olduğunu söyledi ve önermiyorum dedi. D vit 3 kullanmak istemiyorsan coledan d3 kullan dedi. Bu hafta ona başladım. Kafam allak bullak oldu. Coledan kullanan varmi