Merhabalar, Allah nasip ederse 2. Çocuğu düşünüyorum. Şehir şehir gezdiğimiz için sabit dbir doktorum yok açıkçası. İzinde memleketimde kontole gittim. Kist göründü ve takip edilmesini söyledi doktor. Çocuk durumunu sordum, kistler kaybolunca düşünmen daha iyi olur dedi. 1 ay sonra smear testinin sonucu çıkacak. O zaman yine muayene ol dedi kistler için de. Ben de olabildiğince çabuk davranmak istiyoum aslında çocuk konusunda çünkü olur olmaz bilemiyorum gece sarkmasını istemiyorum tabi hayırlıysa şuan için. Sizin de böyle durumunuz oldu mu? İlk gebeliğimde öncesinde hiç muayeneye gitmediğim için bilemiyorum o zaman da kist var mıydı yok muydu..