Sağlık ocağının verdiğini kullanmak istemediğim için nutrigen verdi dr şase şeklinde verdi eczacı ama üatünde 11 yaş üzeri diyo bide süte yada mamaya karıştır ver dedi sağlık ocağında emzirdikten yarım saat sonra kullanılması gerekiyo dedi bnde öyle biliyorum sütle yoğurtla kan ilacı alınmaz diye kafam karıştı bi yardımcı olurmusunuz