Neslihan9523 Arkadaşlar isilik için her hangi bir ilaç öneriniz varmı duş aldırmaktan başka birşey gelmiyo elimden oğluma
Mommyhann Neslihan9523 bende burda bekleyeyim yani havuzda yapıyorum yaklasık hergün 30 40 dakika suda oynuyor ama bütün vücudu isilik tam düzeliyor diyorum tekrardan aynı
slngkts Neslihan9523 güvendiğiniz bir markanın gül suyunu kullanın.(bade natural kullandım ben )1 gün içinde geçiriyor.
xbebegimx Neslihan9523 doktor mustelanin bir kremini onermisti ama bizimki her gun ilik dus aldirinca gecti bir de sampuani haftada 2 kez kullansan yeter ddi o da tetikliyomus egzama ve isiligi
slngkts Neslihan9523 bizde tüm vücut isilik olmuştu fena bir haldeydi bir günde geçirdi inşallah size de faydası olur